Alimentació



Per començar pel peu dret i omplir-nos d’energia durant el dia, sense omplir-nos de calories, hi posem fruites, iogurts i cereals. Aquí teniu 10 produces per consumir durant l'esmorzar i començar el matí correctament
.

  1. Els aliments i les seves virtuts

Els aliments estan separats en tres tipus importants:

  • Consum diari

  • Consum setmanal

  • Ocasional

Dins el consum diari tenim aliments que estan baixos en proteïna. Dins els setmanal tenim els que tenen ja més proteïna com els ous, la carn magra, els llegums o els peixos. I, per acabar els aliments ocasional son aquells que tenen molts greix o molt sucre.

  1. Perquè és bé tenir una bona alimentation?

Ens beneficiarem dels avantatges d’una bona dieta tant a curt termini com a llarg termini. Una bona alimentació ajuda a protegir-se de malalties cròniques com el càncer, malalties del cor, diabetis, osteoporosi, obesitat, ictus i hipertensió però també ajuda a ser bé dins el seu cos i tenir un cos sa.

 

  1. Que son les conseqüències d'una mala nutrició?

Es troben entre les principals causes de baix pes, trastorns de creixement i creixement aturós; també se li poden atribuir pertorbacions del creixement i una resistència debilitada a les infeccions, augmentant així la mortalitat en nens petits.

 

  1. Que menjar durant els àpats

A. El matí és més aconsellat menjar coses sanes com fruites, lactosa, cereals, pa però també yogurt simple, ous i mantega perquè aquell àpat és el més important i doncs cal agafar força i doncs menjar vitamines.

B. Durant el migdia és millor menjar una gran part de llegums amb un tros de carn o de peix amb amilaceo perquè en aquell àpat cal agafar mes proteina i força per el dia.

C. Per el sopar es preconitzat menjar molt que per el mati o el migdia per què tot el que menjareu no ho podreu perdre abans d'anar a dormir. És per això que és millor menjar un poc de llegums (sopa amanides …) amb verdures i res d'altre per més afavorir la bona digestió.        


Llista d’aliments dolents per la salut !

-Begudes carbonatades en la nostra dieta diària 

-Palometes al microones

-Apòsits i salses "lleugeres" 

-Iogurt de fruites

-Llet de soja (aromatitzada) 

-Magdalenes baixes en greixos

- Pan multigrana

-Menjars vegetals




Què poden menjar els infants de sa ?

L’ou i el peix es preferable de menjar quan el nen és encara petit pero el aliments amb tendencia allergica no es aconsellat per el nens petits. Després poden menjar de tot menys la coses desconseillada com les fritures,sucre a altre





Pàgina d'inici